torsdag 7 mars 2013

Ny dag

Full fart, ny morgon. Tim ska till förskolan, Theo till farmor.
Än har Theo inte bajsat sedan i går lunch.. =S så inte vet jag hur jag ska ta de...

Men i alla fall, ikväll hoppas vi att J kan ta bilen och fixa den.. vore toppen att justera lampan fram och vajern till motorhuven.

Vaknade ovh direkt när jag satte mig upp kände jag hur kallt det var i rummet..kände på elementet - jovisst ingen värme =( MORR! Larm på pannan igen - så nu ska Tommas ringa dem idag för vi hade larm häromdagen också.. inte kul och vakna och de blivit 17 grader i huset.

Hoppas alla får en bra dag, jag tror min blir toppen! =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en