måndag 25 mars 2013

Heelt slut och vår...

Oj vilken dag. Jobbat först tidigt pass, slutade 15. Hämtade barnen - åkte hem, pappa och Yvonne kom hit fyra för att passa barnen under kvällen! Jag åkte tillbaka till jobbet för - Apt halv fem till halv åtta. Så nu är jag trött. Lång dag, mycket info och jag är helt slut i huvudet... Det hade gått bra här hemma, båda mina små sov när jag kom hem... pappa och Yvonne åkte hem .. Tack för ikväll! =)

Tommas jobbar kväll, vi planerar inför helgens roligheter! Måste handlas en del och fixas.. städas och tvättas m.m. Även handla hem för renoveringen så som golv, tapeter.. =)

Haft en helt underbar dag idag, vårsol och gott ute ... bara att NJUTA!! Fler än jag som sett vårtecken ex tussilago.. ?

Nej, sova...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en