söndag 24 mars 2013

Härlig söndag

Massa skoj har vi haft idag =)

En underbar vår dag massa sol och i stort sett vindstilla... =)
Började dagen med en morgonpromenad efter frukost. Super härligt och barnen var så nöjda! Gungade lite innan vi gick in för att fixa förmiddagsfika till pappa och Yvonne =) Tommas har slipat, och målat och rivit ännu mer tapeter i rummet... han har kämpat på!

Lagade till kycklinggryta och ris =)

Tim sov en stund...

Jag och Theo åkte på barnkalas till Oscar. Han fyllde fyra år i veckan. Så där var vi och lekte och åt gott! Tack för idag familjen Vester!
Tim och Tommas har haft de gott hemma...

Var hemma fyra och då bytte jag och Tommas plats, han hoppade in i bilen och åkte med Theo på simskola.. jag och Tim har myst... Simon kikade förbi en snabbis... Tommas och Theo är påväg hem...

Nu dags för dusch .. och sedan blir de kvällsmys!

Tänk om mindre än en månad fyller Tim 2 år..=O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en