fredag 15 mars 2013

Äntligen fredag

Idag var de extra skönt att vara tidig, så trött... varit en lång vecka.
Men men åkte direkt till mamma efter jobbet. Där Tommas och barnen var. Tim sov i vagnen, Tommas hämtade efter maten idag så Tim fick sova middag i vagnen och de gick super bra =)
Då Tim vaknade så åkte Tommas och barnen till Hannevik (Tommas föräldrar). Jag körde mamma till en jobbarkompis sedan anslöt även jag till min familj. Blev bjudna på middag och fika hos Tommas föräldrar... härliga fredag! Åkte hem vid 18...

Har handlat så vi har över helgen och i början på veckan. Haft lite mys vid TV:en och nu ligger barnen för natten. De fick påskägg av sin farmor och farfar... så nu har vi godis länge...

Nu blir de Tv och bara ha de gott i soffan... =)


1 kommentar:

  1. Idag ska vi åka till Leklandet med Robin och 2 av kusinerna, annars har vi nog inget annat planerat vad jag vet :) Men det är skönt ibland det också!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en