lördag 9 mars 2013

After work

I går fredag så jobbade jag tidigt pass, gott att komma hem vid 14.
Theo var med mig på jobbet och de funkade fint!
Blev ett stopp hos mamma för lite prat och kaffe...

Men väl hemma så full fart med lek och grejer.. Tommas mamma och pappa kom vid 16 för att passa barnen. Tommas åkte för att vara DJ vid halv fem.
Jag fixade mig för After Work med goa gänget från jobbet... skulle ses 18 på Cafe Kungsgatan - super god mat men fullt med folk och trångt... men men vi hade de trevligt och kul att komma ut. Vi var 15 stycken som slöt upp!
Jag åkte buss dit och hem - funkade fint ;)
Men i väntan på bussen hem så blev de ett kort besök hos syster yster... var ju kallt ute så lite segt att gå runt på stan...

Men men en trevlig kväll och hemma hade de funkat bra, de hade tacos som fredagsmys ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en