söndag 20 januari 2013

Utelek och simskola

Idag har vi en go söndag... jag och barnen har myst och lekt på förmiddagen.
Åt fisksoppa till lunch.

Tim har sovit en stund, jag och Theo tittade på händige Manny =)

Tommas har varit iväg och dömt innebandy, åkte vid halv tio och kom hem vid två.

familjen gick bort till förskolan som ligger här nära och lekte en stund.. kallt och friskt ute.
Vinden är ju super kall... så utan den hade de varit gott.
Men en timme ute blev de...

Nu är de dags för lite mellis...

Om ca en timme åker Theo på simskola. Första gången idag.. undra hur detta ska gå? Hoppas på att Theo lyssnar och att han tycker det är kul. Vet inte alls vad de gör såhär i första gruppen... vattenlek?? Få vattenvana först tänker jag...
Återkommer senare med hur det gick...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en