torsdag 10 januari 2013

Simskola

Ja, idag då fick vi besked om simskola för Theo.. spännande! Hoppas detta funkar bra!
Fixa med nya badshorts kanske..?

Idag har de varit en bra dag. Ingen träningsvärk från igår.. kommer väl i morn dag två?!

Idag vaknade Tim då Tommas gick upp, som tur vad fick jag honom att somna om... hade ingen lust att gå upp kvart i fem.
Sedan sov både Tim och Theo gott då vi skulle gå upp... men men tur de är glada då man väcker dom!Fixa sig och sedan åka till förskolan.
De har haft en bra dag, fullt ös. Nöjda barn var de då Tommas hämtade efter mellis.

Jag slutade 16, hem och bara ha de gott! Tommas åkte på möte kl 17... så jag och barnen har "degat" med playdoh, grejat med plusplus... pappa och Yvonne kom på besök. Lite kaffe och tjöt =)

Båda gossarna somnade gott efter kvällens fix!

Tommas kommer snart hem från mötet i Ljungskile, dags för TV mys...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en