torsdag 3 januari 2013

Fika ...

Idag vankades de besök i Lysekil bara jag... där mötte jag upp en kollega för lite fika på Cafe Kungsgatan =) En god macka och kaffe - de smakade bra! Satt dör länge och pratade - mysigt och trevligt.
Sedan blev de Kappahl innan jag åkte hemåt...

Hemma var de lugnt, Tim sov.. inte Theo.

Jag och Theo fixade inne medan Tommas var sugen på att tvätta bilarna! Dem blev så fina - men de dröjer inte länge förrän dem är lika skitiga igen. Men de som är borta är borta =)
Jag fick i mig lite lunch, sedan vaknade Tim.

Vi plockade i ordning leksakerna innan vi åkte för att besöka mamma, Anders och Linus. Kaffe och bulle blev de där.. och deras renovering närmar sig slutet - blir så fint!
Varmt med kamin också! I kväll skulle Bosse och Karin från Stockholm komma ner, vara här till söndag. Åka runt och sedan fira min mormor på lördag (hon fyllde 80 igår).

Nej, nu sover barnen så de blir snart filmtajm...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en