torsdag 24 januari 2013

En månad sedan

Det var julafton...

Med det ville jag bara belysa att tiden går fasligt fort!!

Men men idag var vi uppe tidigt, redan vid fem... iväg till förskola och jobb! Tur barnen är pigga direkt då man väcker dom... tänk om de kunde smitta av sig!
Båda gossarna hade haft en bra dag. Massa lek och bus.

Min dag gick väldigt fort idag... också en bra dag! Mysigt att hämta hem gossarna tidigt ...
Hem och lekte med "nya" garaget som jag köpte av en bekant... (alltså ett begagnat), killarna tyckte de var super kul! Lyckat köp än så länge!
Sedan hade vi planerat lekträff med grannfamiljen, kaffe och massa prat..lek och bus - full fart, bjöds även på kvällsmat - gröt och smörgås - MYS!!

Vi avslutade kvällen med dusch och sedan tv. Jag kilade på möte med SAIS ungdomsgrupp!
Kom nyss hem och då åkte Tommas på träning!

MEn men snart är torsdagen slut - i morn är det fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en