måndag 7 januari 2013

Då var man igång igen!

Idag var de jobb igen efter två veckors ledighet!
Halva skaran barn... så en liten mjukstart såhär på en måndag!

Börjat plocka undan julen på avdelningen... ljusare och känns renare...

Vart trist väder idag, finfint regn... sånt som tränger in överallt känns det som... fuktigt och rått i luften. Vart mörkt hela dagen - en sån där ligga i soffan och titta på film dag... ;)
Men men

Gick fint och lämna mina gossar i morse...eller ja de blev en liten olycka ... Tim ramlade och slog i bakhuvudet - STOR BULA! Inte roligt, men hans dag hade varit bra efter det!
Theo har också haft det bra, inte sovit idag - har han slutat med de?? Gör det ju inte hemma...
Tommas hämtade dem efter mellis...

Jag slutade 16 så jag hämtade upp mina grabbar hemma efter jobbet och vi åkte vidare till pappa och Yvonne. Lek och fika... nu har dem äntligen blivit bättre från sina förkylningar.. =)

Nej... Tv och sedan sova..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en