onsdag 9 januari 2013

Studiedag

Idag var förskolorna "stängda" (fanns omsorg för de barn som hade behov). Men i alla fall vi personal träffas 8 började med frukost, sedan massa diskussioner... utvärderade hösten... så intensivt har det varit. Lunchen beställde vi från Cafè Kungsgatan, jag tog fisk - super gott! Så vi hämtade maten till oss i färdiga boxar! TOPPEN!

Så gott och nyttigt har vi ätit idag!

Slutade 16, då var de hem och äta lite - fylla på med energi för att orka gympan som startade idag!
Nytt program var de - tufft men kul! Heja oss! Synd att inte mamma var med.. hon ska operera sin ena tumme i morn så hon laddar för det! Hoppas de ska bli bra snabbt...
Vi var många på gympan som alltid, då var de några som fattades och att det var några nya!

Så nu efter en dusch är jag TRÖTT! Men en kopp te och ett äpple ska jag ha innan läggdags!
Tommas ser på Farmen, Sveriges mästerkock och sedan är de krimserien... men jag orkar inte!

Tommas har varit hemma med barnen i dag då de var studiedag, måste vi inte lämna så gör vi inte det såna dagar. Dom åkte till Nordens ark, där mötte dom upp Jenny och Per med barn. Super kul hade dem haft och vädret var ok - inte alltför mycket regn. De var i stort sett ensamma där ;) Var ett tag sedan de sågs (Theos föräldragrupp) tyvärr var Annikas dotter sjuk så de kunde inte vara med...
Men vi ska ses en helg dag framöver allihopa =) Vi är ett par som jobbar så det är svårt att tajma in en veckodag.

På eftermiddagen hade Tommas och barnen åkt hem till Rickard för att leka där. Så de har haft fullt upp!

Nej, lite soffhäng =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en