måndag 28 januari 2013

Äga kontrollen

Det är precis vad jag gör den här veckan då Tommas jobbar...
Jag bestämmer vad som ska ses på TV ;) Så nu har jag precis tittat på "familjen annorlunda". Tre sköna familjer... snacka om fullt ös!

Nu blir de "de okända"...

För övrigt har dagen gått ganska fort. Barnen har haft de bra på förskolan.. de var ute då jag hämtade. Fick byta kläder innan vi åkte hem... de var så våta!
Men fleece fodrat regnställ är toppen med fodrade gummistövlar, dom var torra under ytterkläderna! ;)

Hemma blev de lek, Theo var trött och fick titta på TV - varva ner innan kvällsmaten. Kvällen gick fort, klockan blev sju och barnen skulle sova. Båda somnade snabbt, bra eftersom vi ska upp tidigt i morn och behöver få många timmars sömn innan klockan ringer!

Hoppas ni haft en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en