lördag 29 december 2012

Regnet det bara öser ner...

December då vill jag ha snö, INTE REGN!
Men men får gilla läget...

En grå och trist dag, innemys! Var iväg en snabbis till Brastad för att fixa ett par saker... nu stannar jag inne resten av dagen.
Hade pappa här på fika förut - MYS!

Nu fixas de med mat - kycklinggryta - MUMS!

Jag fixade klart bilstolen förut - klädseln på och den ser ut som ny =) Tim kommer sitta som en kung iden!! Nu kommer båda barnen få sitta bak!!
Synd att de regnar annars hade vi satt in stolen igen och tagit bort den andra och tvättat ur bilen lite...
Men men i morn kanske?

Nu väcka Theo som vilat en stund..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en