lördag 28 juli 2012

Diggiloo - Underbar kväll!

Solen värmde och blå himmel!

Åkte till Lysekil vid 15 tiden, för att först äta en bit mat på Harrys! Jag, Tommas, mamma och Anders hade en helkväll i går!
På Harrys satt vi ute och i solen - njöt av solen och det fina vädret som vi hade. Åt god mat och drack gott. Jag åt lite vitlöksbröd som förrätt och till varmrätt blev det en god köttbit med klyftpotatis, rödvinssås, beasås och grönsaker! =P



Mums!!!

Tommas åt också vitlöksbröd som förrätt men tog en cheddarhamburgare till varmrätt!



Efter vi ätit detta så gick vi mot Gullmarsvallen, köpte en liten glass som efterrätt ;) Åt den innan vi gick vidare. Var en hel del folk som vandrade mot Pinnevik!! Eller ska man kanske skriva mycket folk!?

Men men vi hade ju våra platser så vi tog det hela med ro. Satt bra - är så nöjd med kvällen. Massa bra musik - så duktiga artister! Mycket skratt och ja, det kändes BRA helt enkelt. En familjefest - var både små barn och äldre vuxna, så brett spann på showen!
Började 19 och höll på till 23 (paus 30 min) ...












Somnade gott då vi kom hem...

Barnen var hos Tommas föräldrar och de hade funkat bra. Somnade gott och sov hela natten...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en