måndag 13 februari 2012

Regn

Då jag gick till bussen efter jobbet så regnade det... =/ Inte mycket men sånt där fint regn - som gör att man blir så våt...

Lång dag då man jobbar sensent. Men nu sover mina små prinsar, jag och mannen ska kika på tv... "familjen annorlunda" ikväll =)

Grattis Jessica till er dotter, Jonathans lillasyster!

Idag åkte Tommas till Göteborg och köpte ny tv =S... fanns inte att beställa den vi ville ha så han fick åka ner och köpa den på plats.
Fick också veta att vi väntat på en soffa som vi inte kommer få då tyget är slut från annat land ?? =S... Så vi har beställt en ny och den ska komma innan helgen, då med äkta skinn =) Och till bättre pris eftersom vi väntat så länge! =) Alltid något bra!
Fick dock en skyhög elräkning... =( ingen rolig månad detta!

Nu tar vi kvällen!


1 kommentar:

  1. Åh dessa elräkningar! I år ser vi nästan fram emot elräkningarna tack vare bergvärmen så har vi halverat våra räkningar. Trist med TVn onödig kostnad.. Hoppas ni får soffan till helgen då :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en