tisdag 14 februari 2012

ALLA HJÄRTANS DAG

Jaha, då var ett par i personalen sjuka på huset... inte konstigt vi åker på en massa då barnen hostar och snuva rinner... Var även lite svårt med vikarier idag... är lika på flera förskolor/ skolor.. borde inte vara karensdag i barnomsorg, skola, vård... =(
Hoppas dem snart är krya ... är fortfarande barn som är hemma och krassliga... =S

Men men vi har fixat dagen, och avslutade den med pesonalmöte till halv sju...

Bussen hem till mina små hjärtan, Tommas föräldrar har vart här och passat dem en stund. Tim sov och Theo fick jag göra klar för natten och lägga... "KRIGET BRÖT UT".. men nu sover han i alla fall. Trots och testing hela tiden. Han bestämmer att så ska det vara eller göras, blir det inte så ....="UTBROTT"
Tommas är på domarmöte, kommer väl hem snart hoppas jag... han sa halv åtta - åtta, men nu är den över halv nio??

** Hoppas alla har haft en bra ALLA HJÄSRTAN DAG! **



1 kommentar:

  1. ja ny och ny. Jag bytte tillbaka till min gamla men har ändrat designen i den. Nu stannar jag ett bra tag. :)
    Hoppas du hade en trevlig dag igår!
    Kram!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en