torsdag 18 augusti 2011

Torsdag

Efter att jag lämnat Theo på förskolan så gick jag och mamma en promenad. Mamma gick sedan till frisören. Då hon kom hem efter de så gick jag, mamma och Linus till Mali`s och åt frukost där =P En baguette och kaffe till det. MUMS. Köpte fyra lotter som vi skrapade. Vann på en av dem (25kr) tog då en ny lott, på den vann vi 50 kr x2.
Tog pengarna så vi köpte en Harry boy ;) Vi la till 50 kronor så en Harry på 150 kr blev de till på lördag...HOPPAS HOPPAS!!
Sedan gick vi hem till mamma, Tim somnade gott ivagnen ... men till slut vaknade han efter någon timme så vi kunde åka hem. Jag fick duschat och plockat. lite lunch i magen...

Hämtade Theo kl 14 på förskolan - han hade haft en toppen dag. Lekt och busat. Ätit bra och sovit gott. Han hade vaknat precis innan jag kom. Idag hade han ramlat och slagit i pannan... men men sånt som händer. Är de full fart hela tiden så någon gång händer de saker!

Åkte hem och skulle då fått besök av Jannice och Alice, men de blev inte så. Vi ska ses en annan dag.

Theo fick mellis och sedan gick vi ut. Tommas kom hem, mer eller mindre vände och åkte igen. Han tog med sig Theo, åkte till mamma och sedan körde dem grejer till tippen!

Idag har även en lastbil varit här och kört bort överbliven lera = )Så nu ska vi lägga duk på framsidan och på med grus eller sten eller nåt... sedan får vi vänta tills nästa år inann vi kan fortsätta med plattor eller så gräs och de vi nu ska göra... Marken kommer ju sätta sig en del i vinter osv.. så de är bra och vänta.

Tim somnade gott nu vid halv åtta... Theo ligger fortfarande och pratar... men han sover nog snart. Jag och Tommas ska grilla lite gott =) Sedan blir de TV mys...


3 kommentarer:

  1. Nu har jag en ny tävling inne hos mig! Kika in och var med :)

    SvaraRadera
  2. Dina barn har nig för lika namn

    "Tim somnade gott nu vid halv åtta... Tim ligger fortfarande och pratar"

    hihi

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en