tisdag 30 augusti 2011

Tisdag

Idag var jag och Tim på föräldragruppsträff på bvc. Var mysigt och vi pratade om barn och olyckor som kan ske i hemmet. Var bara fem stycken idag då flera hade sjuka barn eller var sjuka själva. Några hade inte hört av sig... Hoppas dem kommer nästa gång, då ska vi till bibblan =)
Theo var med min syster då jag var på bvc. Hade gått toppen.

Båda barnen somnade påvägen hem... jag åkte till farmor och fick mat där =) Fick även med mig till Tommas.

Annars har vi bara lekt och myst på eftermiddagen.

Plockat in resten rabarber - ska frysa dem. Sedan lagt in poolen och ett par badbollar som bara blåser runt på altanen.

Nu sitter jag hos mamma, ska snart dricka kaffe. Tommas fixar i ett förråd för innebandyn i sporthallen...



1 kommentar:

  1. Låter som du haft fullt upp :) Vi har första träffen på torsda :) sov så gott!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en