söndag 28 augusti 2011

Söndag

Idag har vi inte gjort så mycket... har regnat från och till hela dagen. Och då menar jag vräkt ner regn...
Jag och barnen var ute på förmiddagen, jag plockade en hel del plommon ... nu når jag inte de som är kvar... så dem får bara vara.. ligger ,ånga på marken men dem är inge bra. Ska ge bort en del till Tommas mamma... pappa fick en del då vi var där på eftermiddagen.
Dem är super goda... men magen mår ju inte bra med för många... ;)
Theo plaskade i pölar och gick runt och grejade...Tim sov gott i vagnen.

Som sagt efter lunch så sov Theo... Tim vaknade och fick mat. lite pure+ amning.
Då Theo vaknade åkte vi till pappa. Simon kom också dit och Tommas gick av där då han åkte hem från kursen. Så där blev de kaffe - mysigt!

Efter de åkte jag till mamma en sväng för att kika internetbank och annat (funkar inte på den här gamla datan). Tommas var hemma med barnen, blev bad och mys för dem.
Båda somnade gott efter mat...

Jag och Tommas har haft lite mys vid TV:en, hyrde "Hur många lingon finns det i världen?" Men den laggade mer eller mindre hela filmen så i morn ska vi ringa telia och klaga. Även Huss filmen vi hyrde förra helgen var halv kass... men nu då de blev igen så ska vi ringa och klaga! Kostar ju en del och kan man inte se filmen ordentligt så ska de får veta det... kräver kompensation!!
Men i alla fall, filmen var bra!! =)

Nu blir de packa och lägga fram för morgondagen... sedan sova!

Natti


1 kommentar:

  1. Trist med datorer som krånglar... Hoppas den går att få lite fixad :)

    Maja ska börja på dagis i januari, då blir hon 14 mån. Men hon kommer nog itne få börja på samma avdelning el. samma dagis. De tär otroligt ång kö, svante fick gå en termin o sen byta till sitt nuvarande dagis. Tyvärr blir de nog samma hör maja :(

    kram kram o ha det bra!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en