måndag 29 augusti 2011

Måndag

Sitter just nu hos mamma.. kollar och fixar lite på internet. Den här datorn är bättre...
Theo är på förskolan...
Jag och Tim bara är - MYS!

Ute är de mer eller mindre storm, kallt och HÖST känsla. Svårt med kläder för barnen, Hoppas jag har med tillräckligt till Theo.

Idag ska jag ta tag i projektet barnkläder. Rensa bort och göra mig av med sånt vi inte kommer använda mer. Få fram vinterkläder och se om de finns något som kan användas... Tror Tim kan ha den sista overallen vi köpte till Theo ... (Theo hade den bara tre veckor typ) =S
Theo behöver nog ny overall, kängor...

Så det blir dagens göra + tvätta... ganska lugnt. Perfekt då de är en sån trist dag...

Grattis Camilla och Jonas dotter Jenny som fyller 2 år idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en