måndag 22 augusti 2011

Hm

Vart tog eftermiddagen vägen? Gick alldeles för fort!
När Tommas kom hem vid 16 så strax efter kom även Lagrell med 5 ton grus och tippade på utsidan.. har ni skyfflat ut en massa, resten ska vi ha på ett annat ställe... Detta kommer bli så bra! Presenningen är på sandlådan... bara sanden som fattas ;) Får fixa de någon dag den här veckan - lutar väl åt lördag.

De var ett möte kl 18 gällande får ort. Vi har bildat en förening =) Spännande, en förening som jobbar för att även vi finns i Lysekils kommun! Var många där - fullt!
Jag tog med mig mamma, segt att gå själv... de höll inte på så länge - tur de så jag kunde åka hem och ge Tim mat inför natten...

Nu har han även provat gröt... tyckte väl att de var sådär... dock inte mycket han får... de är verkligen smakisar!

Nu ska jag sova... trött! Kan bli en lång dag i morn. Då Theo är hemma - får se vad vi kan tänkas hitta på!


1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en