lördag 30 juli 2011

Halmstad och bad

Igår tillbringade vi dagen i Halmstad och Laxacupen! Min bror spelar cup och även mina "killar" och två tjejlag. Har inte gått så jätte bra för något av lagen men dem möter riktigt bra motstånd!
Men alla lagen spelar vidare i dag och har även minst en match i morn... sedan åker dem hem. Linus och dem spelar kl 13 i morn sedan kommer dem åka hem.
Vi åkte tidigt i går morse och åkte hem vid 20 tiden... båda vägarna gick bra med barnen. Mamma åkte med oss - så vi var full bil med full packning! Mulnade på fram på dagen.. kom ett par skurar... men sedan var de inget mer regn efter 17... tur var väl de...

Vaknade till strålande solsken, lite vind... SOMMAR! Efter frukosten åkte vi till stranden.... först på plats ;) Var där ca 3 timmar. Nu sover Theo så gott... Tim vaknar nog snart han sov hela tiden då vi var vid stranden... så han är nog snart hungrig. 22 grader mätte tempen idag!! Jag och Theo badade och plaskade massor!
Tommas ska iväåg och döma fotboll om en stund, därför fick vi bege oss hemåt... känner inte för att vara själv vid sjön med barnen!

Kanske åker jag och barnen till pappa sedan, vi skulle höras av. Annars blir vi bara hemma ...

Sista juli idag =O
I morn ny månad... herre vart tar sommaren vägen.. Tommas har två veckors ledigt kvar som tur är!
Hoppas på massa fint väder...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en