söndag 27 mars 2011

Trött...

Blåser som bara den ute - vart tog våren vägen ???=/

Har snöat och regnat från kl 12...?? Dock inte just nu...


Men men

Blev ingen fotboll - men hörde att herrarna hade gjort en bra match. Förlorade med 0-1 men de var ju inget mot de motståndet. Örgryte spelar ju i div 1 och SAIS i div 4...så det är ju en del skillnad!


Tommas är iväg och dömer innebandy, kommer inte hem förrän sent. Theo somnade inte förrän 20, först var de nappen och snutten som hamnade på golvet..sedan var han lite ledsen - varför vet jag inte.


Men men nu laddar jag för en ny vecka - sista veckan att jobba. I morn är jag sen och vi har även personalmöte så de blir sent hem... =/ Hoppas på bättre väder - så vi kan vara ute mycket med barnen, är många i morn tror jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en