tisdag 22 mars 2011

Trött i kroppen...

Vart en lugn dag på jobbet...
slutade tidigt idag =) Hämtade Theo, han sov dock när jag kom - men då passade jag på att kolla av lite grejer med hans fröknar!Så vaknade han då vi var kalra - TOPPEN!
Åkte hem, då blev de mellis, lek och bus.
Sedan kom Tommas hem och han drog igång i trädgården, tog bort en del gammalt och fixade lite =)
Jag och Theo åkte till mamma, lämnade över lite cup material som Anders ska ha med sig i morn till ett möte! Sedan gick jag och mamma en promenad - Theo satt gott i sin vagn. Hoppas jag kommer upp ur sängen i morn =S
Efter promenaden blev det en liten fika ;) innan vi åkte hem igen.
Då var de bara att fixa Theo för natten - sedan välling och han somnade som en stock när han väl fick lagt sig i sängen!
Nu ska vi plocka undan lite, sedan blir det TV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en