onsdag 23 mars 2011

Onsdag

Bara vå dagar kvar att jobba den här veckan... dagen idag har rullat på i rasande fart... slutade 17. Åkte hem och då åkte Tommas till Uddevalla med Jim för att springa löptest. (För att få döma fotboll)
Strax efter att dem åkt så kom pappa och Yvonne på besök - trevligt! Blev lite fika...Theo vart strålande glad över att vi fick besök - godingen! Han ska då charma och flirta in sig ;) Sedan vill han att dem ska läsa sagor och greja...
Efter det blev de bad och fixa Theo för natten. Som vanligt somnade han som en sten i sin säng vid 19.20 =) Hoppas vi att han sover gott hela natten, upp halv sju i morn!
Tvättar nu hans ena overall + tjocka vantar - de var inte alltför rena. Tur man har dubbelt.
Funderar lite på vad man ska införskaffa för ytterkläder till bebisen - det har viu inte tänkt på förrän nu. Är ju ganska kallt än?! De man hade till Theo är ju för stort... Hmhm
Mamma köpte tunna vantar till Theo idag - kanon bra. Är lite varmt med tjocka vantar på dagen då dem är ute och leker... roligare att leka om man kan hålla i sakerna också!
Nej, snart kommer Tommas hem då ska vi se på arga snickaren. Jag spelar in det nu, men jag ska nog fixa en del grejer innan ...
Kram och god natt på er!

1 kommentar:

  1. Jag har köpt två mindre och tunnare overaller på tradera + en ny jacka i str 62 så jag hoppas det ska räcka för vi har en bra åkpåse till babyskyddet, tycker också det är lite svårt faktiskt.. men tänk så skönt i sommar sen då dom kan ha knappt ingenting på sig (förhoppningsvis).
    Kram

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en