måndag 14 mars 2011

Måndag

Upp tidigt... jobbat tidiga passet, innan hemgång hade vi pedagogisk måndag. Bra diskussioner - men skönt att åka hem. Hämtade Theo och åkte till mamma för att vänta på Tommas.
Sedan åkte vi hem, mamma åkte med. Vi har fixat med korgsängen - den kommer bli toppen som första säng till bebisen! Sedan gjorde vi klart Höstrusk grejer - så nu ska jag maila allt till Anders. Han ska sedan bränna allt till skiva för att ge till kansliet. Vi har ju avsagt oss som cupgrupp.
Nu är de Tv som gäller, såg sista avsnittet av familjen annorlunda, nu en unge i minuten. Längtar ännu mer tills vår bebis kommer!
Vecka 36... =)
Ska snart sova... ny lång dag väntar i morn!

2 kommentarer:

  1. Heej! :)

    Jag lottar ut två en valfri barbapapa kramgo till två lyckliga vinnare. Tävla här http://thisisshit.webblogg.se/2011/march/drar-igang-min-andra-tavling.html

    Kraaam o lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. Jag svarar på den frågan om fröknarna och dagis i bloggen senare, många som frågade....


    Hur många dagar har du kvar nU??
    Kram

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en