torsdag 17 mars 2011

17 mars

Idag är det en månad till bf =)
Var hos mvc idag, allt är bra.
Sf mått 35, hade ökat en del sedan sist - är som högst nu! Bebisen ligger med huvudet ner...
Hjärtljud 144 - samma som sist.
Blodtrycket var ok, får inte bli högre - 145/80
Socker - 5,0
Så nu är de nytt besök om två veckor om inget annat händer.
Vart fullt ös på jobbet, nu känns de att magen är stor, lite jobbigt att böja sig - men de funkar!
Skönt att sluta tidigt idag!
Hämtade Theo - han blev super glad när jag kom och ville gå hem direkt. Men jag som mamma ville stämma av dagen först och prata om bvc besöket igår m.m.
Sedan hem och fixa mellis.
Då Tommas kom hem packade han sin domarväska - vi åkte till min pappa och Yvonne på besök...
Fick kaffe och macka, bulle. =)
Tommas åkte sedan därifrån till Tanum för att döma innebandy - så han är inte hemma förrän sent! Jag sover nog då!
Theo somnade vid 19.20 men vaknade till nyss..=S dröm?? hmhm hoppas han får sova bättre inatt än den som var. Han var lite orolig inatt =S Då blir det inte mycket sömn för mamma och pappa heller! Han är lite snuvig och så, hoppas de inte ska bli något mer av det...
Nej, fixa Tommas mackor för i morn... (eftersom han är hemma vid 23), hänga tvätt... lägga mig i sängen och se på TV =)
Idag har kronprinsessan Viktoria varit i Brodalen/Brastad på besök =)
Besökt Röe Gård - lunch där. Sedan har hon varit och tittat på hällristningarna =)
Kul med så fint besök här hos oss - i dessa små områden!

1 kommentar:

  1. Oj så fint besök, kul!
    Skönt att blodtrycket va okej, får hoppas de håller i sig!
    En månad, de är ju snart!!!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en