onsdag 26 januari 2011

Vill ha hem honom nu...

Jag jobbade tidiga passaet idag - Tommas fick köra mig då han fick remiss till näl idag på morognen för att ta prover. Han fick veta det igår ... han skulle även hämta mig klockan 13.. men nej, han skickar sms om att han blir inlagt... =S
Jag har inskolning.. och ett mindre kaos inombords blir det...
Men då jag har möjlighet så får jag ringt Tommas och pratat lite med honom.. sedan ringt pappa om han kunde köra mig till näl och hämta hem bilen - det kunde han. Tommas pappa hämtade mig på jobbet och körde hem mig. Theo fick jag löst med så han fick stanna längre på förskolan... så det blev ett pusslande...
Vi vet ju inte för hur länge han blir där inne.. hoppas han kommer hem i morn...
Så nu har jag fått pusslat med förskoletiderna, lämnar gör jag..men de är i stort sett alltid Tommas som hämtar... men i morn ska min bror hämta Theo och på fredag får han bli längre, så jag hämtar själv...
Tommas är nu inne för högt socker, de skulle prova med insulin och se hur hans kropp reagerar osv.. är det inte hans mage så är de sockret... =/
Mamma och dem är nu påväg till Thailand... =) Underbart för dem!
Linus min yngste bror är här hos oss nu under tiden... så det blir att fixa med mat, läxor... kyrkan och prästläsning... köra till kompisar osv..;)
Nej, nu blir de TV... sedan sova - är helt slut!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jaaa, de verkar som om flera haft problem. så även jag med att komma in på mina egna :( De brukar ha mycket driftstörningar! Skittrist...

    Aaaa, jag trodde ju som sagt o hoppades att jag kunde få amma mer denna gång. MEn istället blir de mindre. Är inte alls nöjd med det, men om jag, maja och svante ska ha det lite bättre på dagarna så verkar de vara ändå sättet...

    Nåja, jag hoppas du får bättre stöd och kanske att Theo är lite lugnare och vill sitta med o mysa istället kanske. :) kram kram

    SvaraRadera
  2. Oj vännen de låter som du har o göra =(
    Har han fått komma hem? Lurigt de där med socker, hoppas insulinet funkar så han kan få en bra dos o få vara hemma med sin fina familj <3

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en