måndag 31 januari 2011

Vecka 30

29 fulla veckor....76 dagar kvar...=)
Det rullar på! Känner mig just nu super stor.... magen är väldigt högt nu... så de där med att böja sig ... är inte de lättaste!
Känner av svanken emmellanåt... men de bör ju märkas på kroppen och kännas nu att man är gravid! Knepigt annars!
Mår bra för övrigt!
Tommas fick komma hem efter besöket på näl idag, med tabletter och insulin sprutor! Sedan ska han besöka sin diabetes person om ett par veckor här hemma!
Theo har haft en toppen dag på förskolan. Han är så redig. - dricker numera ur glas ;)
Nej, ska slänga mig i soffan.. mysa och busa med Theo.. bara vara!!
Ikväll är de min TV kväll ;)

1 kommentar:

  1. Härligt med v 30 =)
    Hoppas verkligen vi kan ses när dom små kommit, sa det till Yvonne idag då jag va på jobbet och hälsa på =)
    Va skönt att han fick komma hem igen, hoppas att han får ordning på tabletter och sprutor så att ni kan ha de lugnt.
    Oj redan dricka ur glas, vilken duktig pojk =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en