måndag 2 augusti 2010

Måndagslista

Måndag ny dag och ny vecka!

Idag måndag är jag glad för att:

  • I vecka blir de träff med föräldragruppen.
  • Vi ska träffa familjen Vester/ Johansson över lite grillning En dag den här veckan.
  • I morn ska jag hämta mina glasögon - spännande!
  • Ikväll drar träningarna med killarna igång igen efter lite uppehåll!
  • Haft en toppen helg med kalas, besök här hemma och grillning hos Tommas föräldrar.
  • Fått en massa fina gåvor av släkt och vänner! =)
  • Jag har min familj - LOVE YOU!
  • I veckan kommer vår nya dator - ÄNTLIGEN!
  • 20 dagar kvar att vara ledig innan jobbet börjar igen!

Gör en lista du med, se fler listor hos JENNYN!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en