onsdag 7 januari 2009

Tråkdag

Precis som rubriken lyder så har de varit tråkigt hela dagen...

Började jobba 7 ....suttit och planerat till kl 15...=(... till en början var de bra... då de handlade om vår avdelning m.m.... sedan fick vi nåt häfte vi inte fatta nåt av...då knorrade vi lite....=S... gick sådär...vi bestämde att vi fortsätter med de på måndag innan Apt...
Tur att maten var god som vi köpte från Rosvik...!=) Alltid nåt bra...

Då jag kom hem .... hänge jag upp tvätten... ROLIGT.... nej... men måste göras...

Åkte på träning - mina små killar tränade mellan halv sex och sju...

Då jag kom hem var de duscha... hade precis fått på kläder... då kom broder Simon och flickvännen Bea på besök... de bjöd in sig på kvällsmat... trevligt... =)

Nej nu e de tv dags... kram

1 kommentar:

  1. är helst sugen på bostadsrätt i lysekil... men de är ju så jävla dyra.., suck! föressten finns det inga ute nu ändå:P

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en