lördag 24 januari 2009

Helg - igen

I går var de jobb... slutade 2 ... åkte hem fixade mig iordning åkte sedan med mamma och syster till torp. Inga större affärer...

Sedan åkte vi hem till mamma och dem och åt goda räkor...=) mysigt - tittade på spåret.
Var hemma vid halv elva, då vi sett klart på let`s dance...

Idag - vaknar redan efter åtta... och e klar vaken... skönt men så tidigt..=/..jaja kikade på tv en stund innan vi gick upp...
Åt frukost och nu ska vi snart till Brastad - jag på möte ang. konstgräsplanen och Tommas ska på innebandy match med sina killar. Så efter mötet går jag till hallen och tittar på bandy matchen...Hoppas den e bra annars blir de segt!

Nej ska kila...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en