söndag 28 december 2008

Oj vad jag har rört på mig idag...=)

Efter frukosten gick jag och Tommas en promenad på ca 1 timme... sedan hem och kolla Tv... gjorde inget större... gud vad skönt och bara vara...

Gjorde middag, Tommas tittade på skidor... mamma ringde då vi ätit klart - ville ut och gå med mig...
Så hon kom hit eftersom vi inte har någon bil, vi gick en promenad på 1 1/2 timme - gud så skönt men e trött i benen nu ...
Har kommit ifrån de där med o träna...men ska bli annat nu!
Mamma körde mig till pappa då vi var klara - får låna bil av honom nu måndag och tisdag...SNÄLLT!

Sett film nu i kväll jag och Tommas... o nu närmar de sig sängen... jobb i morn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en