lördag 27 december 2008

Jaha ...

Eftersom våran bil e på lagning fortfarande så fick vi ju låna en... men den ska lämnas tillbaka idag...då dem kommer hem senare... så vi ska göra de om en stund (så fort Roar kommer) han åker med så vi kan ta oss hem...

Har vart i stan nu på morgonen och fixat med en julklapp... köpte glas till min syster men de var bara 3 glas i den ... skulle vara 6... så vi åkte ut och fixade det... Sedan lämnade vi en film vi lånat av Jim... var vägen om min mamma ...lämnade en tidning...jag har läst klart den...så nu var de hennes tur...=)

Som sagt väntar på Roar ...han e lite sen... skulle vart här 11... men men vet inte vart han är..=S

Var ju hos dem igår... åt gott och hade de mysigt... fick lite klappar...: pengar, en cd av Tommas, han fick en våg av mig... e en av de saker vi inte har... så jag köpte de...e ju gemensam så...kanon tycker jag... har ju som mål att gå ner 10 kg nu så vi får se...=S...=)

Hade ju spel med julklappar...(raffla)... då fick jag och Tommas: handdukar, en ungsform, tomte, snögubbe lykta, ljus...=)

hmhm... om bara Roar kommer snart och vi får lämnat ilen så ska jag och Tommas gå en promenad sedan... ca 1 timme =) SKÖNT
Sedan hem och laga mat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en