söndag 21 december 2008

Gud va skönt

Att vara ledig hör inte till vanligheten och nu har jag och Tommas haft en hel helg tillsammans!=)
Bara myst, tagit de lugnt helt enkelt slappat...inte vart i väg på några större utflykter!
Idag sov vi länge - länge sedan man sov ut och vaknade pigg! Upp och äta frukost - självklart tända de fjärde ljuset... =) Och som traditionen hör så läser jag alla fyra verserna =)

Tommas förädrar kom på elva kaffe - och medan vi smaskade på goda bullar m.m. så tittade vi på herrarnas skidstaffet... Sverige blev 2:a =)

Telefonen ringde och då var de Merete - Tommas syster som meddelade att de tittar förbi. Så de blev två till som ville ha kaffe..=) Trevligt även om Merete och Thomas bara stannade en kort stund... de skulle vidare till torp... de ska åka till fjällen i morgon(Härjedalen)!
Då staffeten var slut åkte även Tommas föräldrar hem och då gjorde vi middag... Korv stroganoff... inte min favorit men de gick ner...!=)

Nu händer de inte så mycket mer ... vad jag vet... hoppas på att Jörgen ska ringa och säga att bilen är lagad ...men de lär väl dröja till tisdag eller så... efter jul vem vet.. =S

1 kommentar:

  1. vad roligt att man kan följa ditt liv med =)hoppas du kommer tycka om att blogga!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en